Friday, July 1, 2011

Rufes and Uldo's story: \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\] tajuk blog ni ditaip oleh Rufes.

fxghjxxc  xfmhfjifffffffffffffffffffffffffffffffrsd
fffffffffffffffffff dfn nnmml;;llllllllllllllllllllllllllle

Ini di taip oleh Uldo.. =) entah apa entah maksudnye kan?

 vvvvvvhcvyc-c c llooooooooooooooooodcujnd[;pl,,,,,,,,
msnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
hnxdbnsxnsn

Yang ni plak Rufes taip.. xde keje nak kacau org je anak 2 kucing ni.. hehehehe..
pantang tengok org depan laptop, pasti dikacaunya..

Btw, Its fun to have them typing.. coz i don't know what to write in my blog actually. (^__^)

Hee~

Ni video n gambar time diorg mengacau ain... =)

video

HAA!
Ni pulak gambar ULDO yg penat keletihan mengganggu org.. last-last tertidor!
Alahai! SO SWEET!!!
hahahaha =D
SWEET DREAMS, ULDO with lots of love! <3 <3 <3 from Along.

4 comments:

  1. kucing tu satu anugerah kan? ehe
    seronok je bila ade kucing.
    nak buli ke, nak peluk ke, nak manje2 je, sume kat kucing.

    guess what, my cat, Putih pandai urut.sy igtkan Putih je pndai urut, skli bukak utube, byk gela kucing yg pndai urut.sebijik mcm Putih.aha

    ReplyDelete
  2. comelnya Putih.. =)

    yupp..mmg ada kucing yg pandai mengurut.. sbb dulu pon ada la seekor kucing ni kami pernah bela tau.. nama dia mahallah..jumpa kat asrama uia pj ain dulu.. mula2 dia kurus.. pastu kami bagi makan byk2...dia jadi gemuk..tapi dia x tinggal ngan kitaorg lama dlm 1 minggu je dia bertahan coz dia selalu berak kat cadar kitaorg..huhuhu.. so kena lah hantar dia kat asrama balik.. n dia selalu urut badan ayah.. comel giler..

    yupp.. kucing mmg satu anugerah.. release tension kalau ada pets... =) mmg ain selalu buli n bela kucing kitaorg.. seronok jadi pembuli ni.. tp x la buli betul2 just peluk kuat2 paksa diaorg tidur n teman kite.. hahaha.. =D

    ReplyDelete
  3. ala...comelnya diorang!!!rindu la..rindu sgt2 kat diorang...WWWWAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!nak balik rumah jumpe diorang...huhu

    ReplyDelete
  4. hahaha! rah... nak balik rumah nak jumpa f.o.u.r n pixie.. bukannya nak jumpa kiteorg ni.. huhuhu... T_T

    ReplyDelete