Tuesday, June 7, 2011

I am an Artist! Wahkahkah


I am an Artist! Pelukis you allz!
This post is special for my computer apllication classmates: Nisha, Salwan, Izyan, Linda, Awa, & Nazriq!
Lukis ni just guna leaking blue ball pen !
Pastu, Nisha encourage me to lukis more... and this's the result la.. Thanx nisha Laling
huhuhu...
Salwan pon artist juga hari ni... kami mencungkil bakat terpendam..huhuhu.. kan my lovely Salwan? =)
Nazriq asyik ngan laptop die.. sama ngan awa.. huhhuhu..
Izyan kata: "ain jgn habiskan ink pen la!" hahahaha... =) yan...yan.. So Sweet!
Linda kata ain nanti scan ! pastu ain pon kata ok!
hehehehe..
apa2 pon you guys ROCK!!!
I LUV U GUYS!!!
Walaupon melukis time class, tp ain pay attention... ada jot down notes lg..hehehehe..
Cuma tgn ain ni gatal nak melukis! huhuhuhu..
Quote:"Nisha Redzzuan's words:
In comp app class.my friends have turned into artists (drawing) and tech savvy ppl (fb & tumblr).me?sitting politely beside mr.mazlan & pretending 2 write sth intellectual.XDD [via Celcom SMS]"
AWESOME!!!
=)

No comments:

Post a Comment