Tuesday, May 17, 2011

ARGHHH!!! LIPAS!!!!!!!!!!!!!

owh tidak!!!

Lebih kurang dalam pukul 7.45 mlm tadi, adikku: Nadhirah, menjerit sebanyak 2 kali" ARGHHH!! ARGHH!!"
Aku pun dengan segeranya ke bilik nadhirah..owh tidak salah sama sekali. Aku mengambil kerusi dahulu dan kemudian berdiri di atas kerusi lalu membuka pintu bilik adikku itu.. Aku bertanyakan kepada adikku, "Apa yang Rah terjerit2 ni?". Adikku menjawab, "Ada lipas..!

LIPAS!!!!
UNTUK PENGETAHUAN ANDA SEMUA, SI CICAK DAN SI LIPAS MERUPAKAN HAIWAN2 ATAU SERANGGA2 YG  AMATLAH AKU GELI..!
Eeee...gelinya..

Nasiblah, ada spray fumakila..dan hero kami, Muhammad Haziq, adik kami..
Dia lah org pertama yg sembur spray nyamuk tu kat si Lipas tu!
Adoi~!
Geli Kot!
Nadhirah berdiri atas Katil sambil pegang Al-Quran..kaki x jejak lantai kot! Samalah macam aku gak..Wahkahkah..

Bila haziq dah spray lipas tu bagai nak rak...
kami berdua ni pon berani la nak tolong kononnya..
Tapi rasanya macam ibu jari kaki je yg jejak lantai, kan Rah kan?

Adalah dalam 15 minit asyik spray je Si Lipas tu!
Bilik tu pon dah penuh ngan bau spray nyamuk..
Aku kata "bukannya lipas yg mati..kite plak yg akan mati kalau bau spray nyamuk byk sgt ni"

Bagai nak rak kitaorg spray Si Lipas tu.. Si lipas tu pun kelihatan mcm terketik-ketik.. Eeee.. Gelinya tgk kaki dia... Euwww!

Lepas tu Rah pon ambil shampoo sunsilk kat bilik ayah lalu ketuk lipas yg terjongkang tp masih hidup tadi.
"POM!"
bunyi rah ketuk.. diikuti bunyi badan lipas yg di smash..
Euww!
Geli!
Akhirnya mati Si Lipas itu.. Agak2 nya mcm ni la kot rupa lipas tu..

dah mati!
Tak tau lah siapa yg akan buang lipas tu.. Rasa-rasanya ayahlah yang kena tolong kami buang lipas tu..
sebab kami memang takkan buat!
Geli!

Hahaha! Geli! tapi Pengalaman yang Menarik dan Menggelikan, kan Rah kan?
Terima Kasih Haziq! You are our saver!
(^__^)

1 comment:

  1. geli!!!!lipas..tak suke!thx korang sebab tolong...;)

    ReplyDelete